Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


owh...tgk org main kompang
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
owh tgk org main



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 19-Mar-2009 14:35
PERKAHWINAN KAWAN LAMA :- CT REEN & SUAMI DI SETAPAK,KL
Kali nih nak enterframe gambar majlis perkahwinan kawan lama :-

SITI AZRINA & MOHD RIDZUAN
pada 9 Mac 2009 / Isnin
bertempat di Setapak,Kuala Lumpur (berdekatan LRT Taman Melati)

terlanjur pulang meraikan majlis perkahwinan sepupu aku Raira, kami sekeluarga memenuhi
jemputan kawan semasa aku belajar di UiTM,Shah Alam.
Kami mmg agak rapat dulu...kami penah ambik course yg sama,sewa rumah sesama,
duk kolej sesama,pegi kelas sesama,pergi jenjalan sesama.
Ct skrg menetap di KL dan kerja pun kat DBKL.
Memang xjauh perginyer...kebetulan suami Ct nih pun keje kat KL gak.
Seronok dapat hadiri majlis nih sebab dapat jumpa kengkawan lama yg lain mcm
Rubee(Terengganu),Eton(Kelana Jaya),Erin&keluarga(Shah Alam),Suni(Seremban),
Shida(Shah Alam)Ajoy & Ebor(KL)Angah,Eiyla,Kak Fie dan ramai lagi yg aku cuma
ingat muka tapi luper nama diorang $-) $-) Sorry lah kengkawan....dah lebih 5 tahun kiter
tinggalkan zaman 'U'...jadik aku pun makin tua kan ;-) ;-)

"SELAMAT PENGANTIN BARU CT & WAN. SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT"


BERSAMA KAWAN2 :-K.FIE,SHIDA,ERIN+SUAMI+AQIL,ETON,RUBEE,SUNI,EKIN+SUAMI

© Pidgin Technologies Ltd. 2016