Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


siang Ahad~16/11 badan xpanas,boleh main2
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
siang Ahad~16 badan



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 19-Nov-2008 18:07
HARITH IQBAL DEMAM + SELSEMA



Hari sabtu~15/11/08 aku keje syif pagi. Hubby plak ada perlawanan futsal antara bahagian TNB Johor.
Kebetulan suami Bbsitter pun main terlibat sama dalam futsal..
jadik Iqbal ikut skali papa dia ke dewan futsal. Masa papa dia main futsal..Iqbal duk dgn Mak (bbsitter) dia la... ;-)
Petang tuh diorang balik umah dalam kul 2petang.Mmg anak bujang aku tuh penat betul...tido petang sampai terbabas ke maghrib 8-)

Hari ahad~16/11/08 bangun tido pagi2 tuh...badan iqbal dah mula panas. Aku dah mula bagi ubat demam+selsema.
Memang dia xnak makan+main...kejenye asyik merengek. :-( Pantang mummy hilang dari pandangan, memang meraung sungguh2. Dengan papa pun kawan sekejap2 jer.
Sepeninggalan aku masa keje syif petang tu mmg iqbal merengek ajer kat umah dengan papa dia :-S
Malam tuh tido mmg xlena...kejap2 terjaga tgk iqbal $-)

Hari isnin~17/11/08 masa bangun tido pagi,badan iqbal dah elok..xpanas lagik. :->
Iqbal pun dah mula aktif main. Cuma dia xnak makan. Cuma minum susu+nestum dengan makan biskut sikit. Badan dia dah mula naik ruam2 merah.
Doktor kata mungkin measless (campak). Mungkin juga viral fever. Ntahlah...aku pun xpaham aper bendanyer tuh... :P :P
Siang tuh dia main macam bese hingga ke malam...pagi2 kul 4pg badan dia mula panas lagi.
Aku bangunkan dia dan bawak jirus badan sebab kalo letak kain basah kat badan dia akan meraung2 macam kena dera dek mak tiri :-D Dah jadik demam waktu malam aje dia nih...
Lepas mandi, dia tido macam bese hingga ke pagi. :-D

Sebelah siang hari Selasa~18/11/0 badan iqbal ok jer...dia boleh main macam bese. Siap memanjat+terjun dari sofa macam selalu.
Iqbal dah ada selera nak makan bubur nasi+kuah sup ayam.Bintik2 halus nampak makin banyak kat badan+muka... :-O

Hari rabu~19/11/08 badan iqbal xpanas lagik. Ruam2 bintik merah tu nampak macam makin kurang. :->
Harap2 iqbal xdemam+selsema+kuar bintik2 merah pada badan dan muka lagik :-) :-)
Moga cepat sembuh sebab atok+wan+pk ngah+acu iqah nak datang umah kiter hari sabtu nih...nanti xdapat ikut atok+wan pi jalan2 LOL LOL LOL



© Pidgin Technologies Ltd. 2016