Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Mummy & Iqbal...
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Mummy Iqbal



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 6-Sep-2008 01:46
JaLaN2 kE PeNaNg....



Ini antara gambar2 semasa kami berjalan2 ke Penang. :-> :->
Dah alang2 sampai ke Penang, aku & hubby kuar jalan2....dan mengekori kami adalah Farah,Diana & Najwa (sepupu) serta Iwan (anak buah).
Walaupun dah lewat malam,kami excited gak...walaupun tgk dari dalam kereta jer :P :P
Lama betul aku xjalan ke Penang...sempatlah kami lalu Padang Kota. Nak makan kat tepi2 laut mcm dlu2 xdapatlah sebab sekarang dah banyak berubah. Tempat makan dah diletakkan setempat macam medan selera.
Kami pekena nasi kandaq....kira sahur la skali tuh. :-D
Entry ni banyak gambar2 sepupu2 & anak buah aku jer....sebab diorang dah mempergunakan kamera aku. Masing2 posing sakan.... ;-) ;-)
Aku plak dah larat nak bergambar sebab keletihan. Iqbal pulak dah tido. $-)
Sempatlah hubby jumpa kawan lama masa belajar sesama dlu...Din namanyer. :-> Din nih keje di Penang. Thanks yer sudi jumpa gak walau dah lewat malam.... ;-)











Inilah Encik Din...kawan hubby


© Pidgin Technologies Ltd. 2016