Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Huda & Yus...in love!
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Huda Yus love



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 24-Aug-2008 14:56
Kelahiran, Pertunangan & Perkahwinan....
Entry kali ni nak tujukan khas untuk Kelahiran, Pertunangan & Perkahwinan....





Ini permata hati ke-2 bagi K.Zani kawan di tempat kerja aku....FATIN AUNI HUMAYRA yg dilahirkan pada penghujung Julai yg lalu.




Ini pula cahayamata pertama bagi kawan aku masa study di UiTM dulu, Erin Shahriah.....MUHAMMAD AQIL yg dilahirkan pertengahan Ogos ini.








Pada 16 Ogos yg lalu telah berlangsung majlis pertunangan Huda & Yus Adi. Yg istimewanya tentang diorang nih...Huda adalah kawan baik aku dari sekolah menengah walaupun kami berlainan kelas. Kitorang kenal dari umur 13 thn...suka,duka,gembira,sedih zaman remaja kami lalui bersama. Biler Huda masuk UiTM Perak, aku pulak di UiTM Shah Alam. Yus Adi ni pulak kawan aku satu kelas masa tingkatan 4 & 5. Kami belajar di UiTM yg sama...masa tu kawan yg rapat dgn aku yg ada cuma Yus Adi sebab kami tinggal di kawasan yg sama dan belajar di kampus yg sama. Kawan lain ada jugak..tapi kampus lain dan tinggal di tempat lain.
Ingat tak Yus..aku,ko dgn Bombaq penah kuar sesama pi Mid-Valley???Itu dah kira masa kiter bosan giler duk kat kampus. (Jangan marah ea Huda....masa tuh ko belum bercinta lagik dgn Yus!) :-D
Alkisahnyer Huda & Yus ni pulak kawan sejak sekolah rendah lagik.Masa sekolah menengah pun cuma kawan2 gitu je. Cinta mereka berputik setelah masing2 dewasa.Semoga ikatan pertunangan ini membawa ke jinjang pelamin.





Selit skit....ini antara kawan baik aku sejak zaman sekolah menengah. Kamaliah, Izza dan Thirah.
Nota jari dari aku:- korang nih biler lagik nih????? Asik berkepit je gi mana-mana. :P :P :P








Satu lagi majlis kawan aku yg tak dapat aku hadiri adalah majlis perkahwinan Rosniza @ Iza Mereng pada 17 Ogos.
Disebalik nama gelaran si Iza nih sebab masa zaman sekolah dulu dia nih giler2,ada je benda yg nak dibuatnyer....Selamat Pengantin Baru & Semoga Berbahagia Selamanya.








© Pidgin Technologies Ltd. 2016